Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Po wymianie turbiny brak mocy 2.4JTD 136KM

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    kielce
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    4

    Domyślnie Po wymianie turbiny brak mocy 2.4JTD 136KM

    Witam w mojej alfie 166 2.4jtd 136km padła turbina kupiłem turbo rowniez 136km ale od 156 wszystko teoretycznie to samo jednak po wymianie wyczyszczeniu wszystkich rur dolotu i wydechu z oleju samochod jedzie jak by brakowało mu mocy katalizator sprawny nie zatkany filtr powietrza wymieniony.Egr równiez sprawny auto nie kopci nie szarpie tylko zebranie jak by miał silnik o mocy do 70km i odzyskuje na sekunde moc po 3tys obrotow i znowu spada doszedłem do wniosku ze jak sciągnąłem wężyk z gruszki w turbinie to wgl nie ma efektu pracuje tak samo .Proszę o jakie kolwiek podpowiedzi

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,283

    Domyślnie

    Przekładałeś gruchę ze starej turbiny w celu wyeliminowania jej uszkodzenia ?
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2014
    Mieszka w
    kielce
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    4

    Domyślnie

    Niestety jeszcze nie jednak po wszelakich przemyśleniach dochodzę do wniosku ze trzeba rwać turbine i czyscic łopatki zmiennej geometri oczywiscie poinformuje o wszystkim i dodam zdjecia

  4. #4
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    156 2.4JTD CF3
    Postów
    154

    Domyślnie

    A 136KM ma w ogóle zmienną geometrię? Wydaje mi się że od 140KM wzwyż dopiero mają.

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,283

    Domyślnie

    Wszystkie miały, różniły się jedynie sposobem sterowania

    Za błędy winić Tapatalk i operatora MB526
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar motogold
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Łebcz
    Auto
    alfa 166 2,4 jtd 1999/alfa 166 2,4 2003 150km
    Postów
    1,450

    Domyślnie

    Wymieniałeś na "używkę"?

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,283

    Domyślnie

    Niech ogarnę to... założyłeś używaną turbinę bez uprzedniego sprawdzenia jej stanu ?
    O kant dooopy taka robota
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    daj ciśnienie coś koło 0,8bara z jakiegoś kompresora na tą gruszkę zobaczysz czy się w ogóle porusza ta sztanga z niej wychodząca. Może turbo zajechane i nie wytwarza ciśnienia
    Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
    Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar alficzek
    Dołączył
    12 2014
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd
    Postów
    62

    Domyślnie

    Wg mnie geometria niedomaga, łopatki (ja to tak nazywam) pewnie są zastojałe i ciśnienie ich nie rusza, ciągle jest sfobodny przepływ powietrza i łopatki ruszają się jak wiatrak z odpustu. Ja bym poświęcił te 1300 zl i ją regenerował.

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar motogold
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Łebcz
    Auto
    alfa 166 2,4 jtd 1999/alfa 166 2,4 2003 150km
    Postów
    1,450

    Domyślnie

    Ja zapłaciłem z transportem(wymiana na regenerowaną) coś około 850 zł.A sprawdzenie gruchy,to u siebie sprawdzałem dużą strzykawką(żanetą).Bo z komresorem,można coś nabałaganić.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-07-2015, 21:35
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-05-2013, 17:50
  3. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-01-2013, 20:03
  4. 156 2.4jtd 10v 136km wymiana turbiny garret -> ihi
    Utworzone przez Bober94 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-11-2012, 19:20
  5. 2,4 jtd 136km, brak mocy po wymianie przepływomierza
    Utworzone przez 17bobek w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 29-04-2011, 08:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory