Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Dziwny przypadek i błąd P0045

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Naya
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Słupsk/Lębork
    Auto
    alfa romeo 147 jtd 1.9 150 km
    Postów
    18

    Domyślnie Dziwny przypadek i błąd P0045

    Witam, borykałem się z problemem przeładowania turbiny. Wyczyszczony czujnik ciśnienia doładowania i egr oraz sprawdzone mesem > działają Ten problem to było zresztą przez blokujące się kierownice turbiny ale to już rozwiązane. Po wymianie oleju i filtró paliwa i oleju wszystko było ok ale przy wymianie filtra powietrza po odłączeniu zaworu overboost i złożeniu wszystkiego zaczęło wywalać błąd P0045. Wiem co on oznacza. Sprawdziłem napięcie na wtyczce i jest a błąd mówi, że ECU nie odebrało sygnału z czujnika. Uprzedzę od razu, że zawór overboost jest nowy i ma tydzień... Czy to możliwe, że po odłączeniu i podłączeniu mógł się uszkodzić ? Tak wskazuje ten błąd ale kurde nowy czujnik... Pomijam już fakt, że to zamiennik pierburga tyle tylko żeby po tygodniu paść... Chyba, że idę w złym kierunku... Po próbach wyciągania wtyczki i wpinania ze spryskaniem contact cleanera po kilkunastu wszystko było ok i turbo zaczęło działąć i błąd dał się skasować ale już po kilku minutach znowu to samo...Jeśli to nowy czujnik się zepsuł oddam go na gwarancji. Jednak może macie inne pomysły... Proszę o pomoc

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Nowy Sącz/Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 147, 1.9JTD 85kW
    Postów
    312

    Domyślnie

    Sprawdź przewody które idą do overboosta może są przetarte i nie łączą ewentualnie kostka. A ten zamiennik to ile kosztował?

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Naya
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Słupsk/Lębork
    Auto
    alfa romeo 147 jtd 1.9 150 km
    Postów
    18

    Domyślnie

    Przewody są chyba ok bo na kostce jest napięcie. Zamiennik kosztował 200 zł w intercarsie firmy nie pamiętam. Ale żeby po jednym wypięcia wtyczki i wpięciu padł aż dziwne. Jak odłącze wężyk od gruszki to zero podciśnienia w nim komp pokazuje że jest zamknięty. Jak auto powiedzmy chwilę pochodzi i po zgaszeniu gdy odłącze ten przewód ten zawór wydaje dziwny dźwięk a ciśnienia tam nie ma... już sam nie wiem co o tym myśleć
    Ostatnio edytowane przez Naya ; 14-05-2017 o 11:17

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    To że jest napięcie na kostce to nie znaczy że czujnik jest ok. Napięcie jest na wejściu ale już może za czujnikiem nie wracać do ECU. Należałoby sprawdzić rezystancję czujnika i porównać ze specyfikacją producenta.

  5. #5
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Naya
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Słupsk/Lębork
    Auto
    alfa romeo 147 jtd 1.9 150 km
    Postów
    18

    Domyślnie

    Rozumiem i dlatego mnie to zastanawia bo ten zawór działał normalnie prze jakiś tydzień a po odłączeniu i podłączeniu kostki po tygodniu od razu taka lipa. Może uda mi się znaleźć stary w którym ułamał się jeden króciec to by dało łatwo się sprawdzić co jest nie tak bo z tą rezystencją to Mam niestety tylko zwykły prosty miernik a jego wyniki są chyba trochę mało miarodajne.

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Nowy Sącz/Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 147, 1.9JTD 85kW
    Postów
    312

    Domyślnie

    Drogi ten zamiennik, ja kupowałem oryginał po 179 zł Jak nie ma podciśnienia przewodem co idzie do gruszki to jest zawór zamknięty. Raczej rezystancja nie ma tutaj wpływu bo ECU podaje 12V aby zamknąć zawór albo odcina napięcie i sam się otwiera pod wpływem ciśnienia.

  7. #7
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Naya
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Słupsk/Lębork
    Auto
    alfa romeo 147 jtd 1.9 150 km
    Postów
    18

    Domyślnie

    Tak właśnie pokazuje mes, że otwarcie jest 1% po przygazowaniu czasem na ułamek sekundy pokazuje 50% i znowu spada do 1. Czyli brak podciśnienia do ruszenia sztangą gruszki. Czy to faktycznie znaczy że padł po tygodniu ? Co do ceny to fakt duża ale nie miałem niestety czasu czekać i musiałem brać co było

  8. #8
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie. Jasło
    Auto
    AR 156 1.9JTD-m 16v 140km, Audi A4 B5 2.6 V6 150hp LPG
    Postów
    186

    Domyślnie

    Z tyłu silnika też są przewody podcisnienia, napewno wszystkie sprawdzone? Może pompa vacum?

Podobne wątki

  1. [159] Dziwny przypadek
    Utworzone przez storm1987 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-04-2016, 14:03
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-08-2015, 21:48
  3. [159] 159 2.4 dziwny przypadek.
    Utworzone przez papcio18 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-01-2015, 08:25
  4. Dziwny przypadek
    Utworzone przez Napster w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-04-2010, 19:58
  5. dziwny przypadek
    Utworzone przez CIAMILL156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-12-2006, 00:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory