Witam, moja ciocia ma 156 1,8TS B+G i z rana nie ma problemu z zapaleniem, na zimnym pali jak dziecko, ale jak talko się zagrzeje to już trzeba długo kręcić żeby złapała. Jaka może być tego przyczyna, miał już ktoś może taki problem?
Witam, moja ciocia ma 156 1,8TS B+G i z rana nie ma problemu z zapaleniem, na zimnym pali jak dziecko, ale jak talko się zagrzeje to już trzeba długo kręcić żeby złapała. Jaka może być tego przyczyna, miał już ktoś może taki problem?
Czujnik położenia wału? Często bywa że on płata takie figle.
1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!
a podszedł by z fiata 1.8?
To już Eper powie, trzeba by sprawdzić po numerze vin numer takiego ustrojstwa i szukać od czego by podszedł.
---------- Post added 08-02-2012 at 07:59 ---------- Previous post was 07-02-2012 at 23:30 ----------
Przespałem się z problemem i popatrzyłem na allegro i okazuje się że taki czujnik to dość szerokie zastosowanie posiada więc może podejdzie ten, o którym piszesz. Zobacz sobie na tą przykładową aukcje.http://allegro.pl/czujnik-polozenia-...056063115.html
1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!
jak tylko przeczytałem tytuł tematu wiedziałem że tak odp będzie
u mnie było tak samo
pacjent : 156 1.6 TS
nie pali na ciepłym za pierwszym razem , na zimnym od strzału
marchewka zapalona
diagnoza forum - czujnik wału
diagnoza inna - czujnik temp w termostacie ( 30zł )
czujnik wymieniony
marchewa zgasła , autko paliło zawsze
tyle mojego
p.s
jak u ciebie sprawa z temperaturą itp ?
Różnie bywa.
Najprościej - komputer